Jautienos patiekalai

Sveikesnė mityba geresniam jūsų gyvenimui

Dažnai susimąstote apie sveikesnę ir pilnavertiškesnę mitybą? Aplink jus vis daugiau žmonių pradeda rūpintis tuo, kas kasdien patenka į jų skrandį? Jie renkasi šviežius, sveikus ir pilnaverčius maisto produktus? Jei taip, pats metas ir jums priimti teisingus sprendimus, kurių pagalba galėtumėte tinkama linkme pakoreguoti savo kasdienės mitybos racioną, paverčiant jį kur kas pilnavertiškesniu ir sveikesniu.

  • Nepamirškite vartoti vandens. Niekuomet nepamirškite, kad kiekvieno iš mūsų organizmui yra būtinas vanduo. Deja, bet nemaža dalis žmonių teigia apskirtai negeriantys vandens ir mano, kad jiems pakanka įvairių kasdien suvartojamų gėrimų, pvz., kavos, arbatos, sulčių, gazuotų vaisvandenių ar kt. Tačiau toks požiūris yra labai neteisingas. Ar žinojote, kad skysčiais yra pripažįstamas tik vanduo ir žalioji arbata? Taigi, nuo šiol pradėkite vartoti daugiau vandens ir tokiu būdu pagerinkite savo savijautą.
  • Nemanykite, kad mėsa yra blogis. Turbūt pastebėjote, kad pastaruoju metu labai populiarėja vegetarizmas ir veganizmas? Tačiau nepaisant to, kad vis daugiau žmonių bando tai perimti, nemanykite, jog tai kuo puikiausiai tiktų ir jums. Jei jūs visą savo gyvenimą leidote sau vartoti gyvulinės kilmės maisto produktus ir dėl to nesijautėte prasčiau, pagalvokite ar gerai jausitės, jei viso to atsisakysite. Gyvulinės kilmės maisto produktuose (taip ir jau minėtoje mėsoje) yra labai daug mūsų organizmui reikalingų maistingų medžiagų, todėl tikrai nevertėtų atsisakyti to, kas yra naudinga mūsų sveikatai. Žinoma, jums nėra būtina vartoti daug kiaulienos. Jei dėl jos jaučiatės labiau apsunkę, galite rinktis jautieną ar paukštieną (pvz., vištieną ar kalakutieną). Paukštienos ir jautienos patiekalai gali labai efektyviai praturtinti jūsų kasdienės mitybos racioną.
  • Valgykite bent penkis kartus per dieną. Kai žmonės, kurie visiškai jokio dėmesio nebuvo linkę savo kasdienei mitybai, išgirsta šį patarimą, jie akimirksniu pradeda galvoti apie nutukimą. Tačiau nemanykite, kad valgymas penkis, šešis, septynis ar net aštuonis kartus per dieną gali būti sutapatinamas su jums įprastais 3 kartais. Kai kalbama apie dažnesnį valgymą, taip pat turi būti kalbama ir apie mažesnes suvartojamo maisto porcijas. Tokiu būdu organizmas gerokai efektyviau įsisavina visą tai, ką jūs valgote. Tai taip pat padeda atsikratyti papildomų priaugtų kilogramų, pagerinant ir jūsų kūno linijas.
  • Rinkitės sveikus ir ekologiškus maisto produktus. Tikrai ne viskas, ką matote parduotuvių lentynose, yra sveiki maisto produktai. Jei pažvelgtumėte į jų sudedamąsias dalis, pamatytumėte labai daug jums iki tol niekuomet negirdėtų cheminių medžiagų. Todėl pasistenkite rinktis tai, kas yra sveika, ekologiška ir pilnavertiška.