Remarketingas: ar tai efektyvu?
Nors skaitmeninio marketingo sąvoką žino visi, bent kiek besidomintys internetiniu verslu, reikėtų nepamiršti, kad egzistuoja būdas, galintis pritraukti potencialius klientus, kurie jau bent kartą lankėsi jūsų svetainėje – tai remarketingas. Kaip tai veikia?
Kas yra remarketingas?
Turbūt nenustebinsime jūsų pasakę skaudžią tiesą – didžioji dalis potencialių klientų, apsilankiusių puslapyje, į jį nebegrįžta. Tai nereiškia, kad svetainė nepatraukli ar jūsų siūlomos prekės bei paslaugos yra nepaklausios. Prieš pirkdami, žmonės įvertina daugelį veiksnių, tokių kaip kaina, kokybė, išvaizda, panaudojimas ir pan., o ieškodami geriausio varianto, yra linkę lyginti bent keletą tiekėjų. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai lankytojai tiesiog pamiršta puslapio pavadinimą ir neberanda jo naršymo istorijoje, todėl renkasi alternatyvų variantą. Kad tai netaptų priežastimi prarasti klientus, remarketingas siūlo galimybę jiems ir toliau matyti jūsų reklamą. Kaip tai vyksta? Pakartotinės rinkodaros procesas leidžia rasti buvusius svetainės lankytojus visame internete ir jiems vėl parodyti su tinklapiu susijusią reklamą. Tai reiškia, kad net jei lankytojas paliko jūsų svetainę ir toliau sėkmingai naršo internetinėje erdvėje, Google jį atpažįsta, bei naudojantis puslapiais, turinčiais AdSense reklamos plotus, pakartotinai reklamuoja jūsų tinklapį ar jau peržiūrėtą prekę. Taip daroma įtaka, padedanti priimti galutinį sprendimą.
Kodėl remarketingas toks efektyvus?
Remarketingas gali padėti susigrąžinti apie 50 % lankytojų, kurie paliko jūsų svetainę, o tai paskatina juos įsigyti nužiūrėtą prekę arba aplankyti fizinę parduotuvę. Kadangi remarketingas naudojamas tik žmonėms, kurie jau domėjosi jūsų internetiniu puslapiu, tai reiškia, kad tai yra potencialūs klientai, o tokia reklama pasiekia tikslinę auditoriją. Nuolatinis priminimas neleidžia išmesti iš galvos norimo daikto, todėl ženkliai padidina tikimybę pirkti būtent iš jūsų, o ne iš konkurentų. Taip pat šiuo būdu didinamas prekės ženklo žinomumas bei įsimenamumas, kuris automatiškai suteikia patikimumo, gerina bendrą įmonės įvaizdį. Taigi, planuodami kampanijas, gerinančias jūsų internetinę rinkodarą, nepamirškite remarketingo, kuris gali smarkiai padidinti lankomumą bei pardavimus ir tinkamai išnaudoti svetainės lankytojus.