Kokia televizijos ateitis?

televizija internetuKadangi kone kiekvienuose namuose yra po televizorių (ar net po keletą), šia tema neretai diskutuojama kur nors draugų rate. Vienas iš kylančių klausimų – kokia televizijos ateitis? Ar dar labiau išpopuliarės televizija internetu? Kokia situacija „konservatyviajame“ lygmenyje?

Klausimų daug, o ar yra atsakymų į juos? Įvairios laidos, serialai, filmai traukia žmones. O tai skatina ir reklamą. Juk prie ekranų susirinkusi auditorija ją pastebės. Tiesa, kartais paburnojama, jog reklama atsirado ne laiku ir ne vietoje, jog ji nuobodi, per ilgai trunkanti, pertraukianti intriguojantį filmo siužetą i ir t.t. Tačiau jokiu būdu ne visos reklamos sulaukia tokių šiurkščių žodžių. Kai kurie kūrėjai trumpus apie prekes ar paslaugas informuojančius filmukus pateikia itin įdomiai. Deja, ne visos pertraukėlės sužavi. Tada į rankas imamas pultelis ir prasideda mygtukų spaudinėjimas. Ieškoma, kur rodoma laida ar filmas, o ne reklama.

Tiems, kurie pavargo nuo siūlymų įsigyti vienokį ar kitokį daiktą, patiktų televizija internetu, nusipelniusi modernaus TV sprendimo vardo. Žiūrovai šiuo sprendimu naudojasi sklandžiai ir gali maksimaliai valdyti savo laiką. O tai skatina internetinės televizijos populiarumą. Juk tai, kas vienaip ar kitaip patrauklu, greitai įvertinama.

Bet koks likimas laukia tradicinės TV? Galima daryti įvairiausias prielaidas ir kurti visokiausias hipotezes. Kas žino, galbūt vieną dieną bus atrasta kas nors moderniau už internetą. Ir tada online rodomas programas vertinsime kaip didžiausią archaizmą. Kita vertus, net esant internetui tradicinis variantas populiarumu nesiskundžia. Tad ir virtualioje erdvėje rodomos programos greičiausiai neskubėtų trauktis nuo populiarumo pakylos.

Ar galima vienareikšmiškai atsakyti, kokia televizijos ateitis? Kažin. Užtai galime drąsiai patvirtinti, kad tai stipri sritis, dominanti daugybę žmonių.